DocIT

Szerezzen új ügyfeleket a DocIT segítségével!

Ügyfélkezelés átláthatóan, követhetően, magabiztosan!

Hatékony ügyfélkezelés a DocIT CRM rendszerrel

Az ügyfélkapcsolatok kezelésének optimalizálása kulcsfontosságú a sikeres vállalkozások számára.
A DocIT CRM rendszere lehetőséget nyújt a kampányok egyszerű létrehozására, kezelésére, státuszok testreszabására, és az ügyfelek nyomon követésére.

Kampányok létrehozása és kezelése

A kampányok a CRM alapját képezik, lehetővé téve az ügyfelek és termékek szegmentálását. Az egyedi kampányok létrehozása egyszerűen elérhető a rendszerben.
Az OPTEN import funkció segítségével pedig az OPTEN adatbázisából származó potenciális ügyféladatokat is könnyedén integrálhatjuk.

Státuszok személyre szabása

A státuszok lehetőséget adnak az ügyfélkezelés fázisainak nyomon követésére.
Példák:
• Kapcsolat felvéve
• Bemutatót tartani
• Szerződéskötés alatt
A státuszok sorrendje és neve is módosítható, hogy megfeleljen a vállalkozás specifikus igényeinek.

Lehetséges ügyfelek és kapcsolatok kezelése

Az ügyféladatok rögzítése egyszerűen történik:
• Kampány és státusz kiválasztása
• A lead részleteinek kitöltése, mint például cégnév, cím, és a kapcsolat forrása (pl. LinkedIn, Google Ads)
• Kapcsolatok hozzáadása, ahol részletes információkat rögzíthetünk, mint az e-mail cím, telefonszám, LinkedIn-profil

iratfeldolgozás, iratkezelés

Események nyomon követése

Az események menedzsmentje átlátható felületen zajlik, idővonal nézetben, ahol minden esemény színkóddal van ellátva. Egy esemény létrehozásakor meghatározhatjuk a felelős személyt, a kapcsolatfelvétel módját (telefon, e-mail, meeting), és a feladat pontos időpontját, melyről kollégánk értesítést kap.

Szerződött ügyfelek kezelése

Az ügyfelek státusza automatikusan frissül, amikor szerződést kötünk velük. A rendszer lehetőséget nyújt új szerződések és fizetések rögzítésére, melyeket különféle időszakokra (havi, éves) állíthatunk be.

Naptár funkció

A DocIT naptára egyszerre segíti a feladatok és események áttekintését, valamint kollégáink napi teendőinek nyomonkövetését. A drag-and-drop funkcióval az események könnyedén áthelyezhetők, szerkeszthetők.

A DocIT CRM-rendszer rugalmas funkcióival lehetőséget nyújt arra,
hogy az ügyfélkapcsolatok kezelését automatizáljuk, személyre szabjuk, és hatékonyabbá tegyük.



Kapcsolat

További kérdéseivel, egyedi ajánlattal kapcsolatban keressen minket bizalommal!

Szakmai kapcsolat:
DWS Digital Kft.
1012 Budapest,
Kuny Domokos utca 4/D. fsz. 1.
www.dwsdigital.hu
P: +36 70 978 8592
Technikai kapcsolat:
K3Net Kft.
7624 Pécs,
Hungária út 37.
B épület fsz/2.
www.k3.hu
P: +36 30 273 0102

DocIT rendszerünk két cég együttműködésével jött létre.
DWS Digital több évtizedes iratkezelési tapasztalatait ötvöztük a K3Net szoftverfejlesztési tapasztalatával.

Írjon nekünk

Vagy kövessen minket facebookon: